Verzendinformatie:

Wij streven ernaar alle door u bestelde artikelen z.s.m. te leveren. Het grotendeel van onze artikelen zijn op voorraad en worden binnen 2 a 4 werkdagen verstuurd met uitzondering van spoilers. Dit is maatwerk en worden naar plaatsing van u bestelling speciaal op maat gemaakt. De levertijd van de spoilers is tussen de 1 en 4 weken. Wij hanteren een uiterste leveringstermijn van 30 dagen. Kunnen wij u het product binnen deze tijd niet leveren zullen wij uw bestelling annuleren en uw betaling retourneren. Heeft u vragen m.b.t. de levering neemt u gerust contact met ons op.

Verzendkosten:

Zendingen binnen Nederland versturen wij met Post.nl of DPD. Hiervan zijn de verzendkosten € 7,50,-

Zendingen naar Belgie of Duitsland hanteren verzendkosten van € 15,-

Afhalen:

Wilt u een product ophalen? Dit is mogelijk op afspraak. Neem eerst contact op om te kijken of het product voorradig is en om een afspraak te maken.

Annuleren en retourneren van bestelling:

Als particuliere consument heeft u recht op de wettelijke zichttermijn. Bij uwautoonderdeel.nl heeft u een zichttermijn van 14 dagen. Dit houdt in dat u het artikel 14 dagen kunt bekijken en eventueel binnen deze termijn van 14 dagen kunt retourneren. Deze termijn gaat in zodra u uw complete bestelling in ontvangst heeft genomen. Ook na kennis making van retourneren binnen deze 14 dagen heeft u nog 14 dagen de tijd om het artikel te retourneren.

Melden annuleren of retourneren:

Stuur ons een e-mail: automotivepartswoerden@gmail.com of neem contact op via ons contactformulier

Maatwerk:

LET OP! Speciaal op maat gemaakte delen kunnen niet worden geretourneerd. Dit zijn spoilers. Deze worden na bestelling speciaal op maat gemaakt en gespoten voor uw auto. 

Retourneerkosten:

De kosten voor het retourneren zijn voor eigen rekening. Zorg er tevens voor dat u een verzendbewijs ontvangt en deze zo nodig aan ons kunt overhandigen.

Terugbetaling:

Na ontvangst van de geretourneerde delen zullen wij deze controleren en bij akkoord zullen wij uw betaling inclusief verzendkosten binnen 14 dagen aan u retourneren. Heeft u bijvorbeeld 2 artikelen besteld waarvan u er maar 1 retourneert vergoeden wij de verzendkosten niet. Verkeert gebruikte en beschadigde artikelen moeten wij u de schade door berekenen.

Retourformulier:

Het retourformulier kunt u hier downloaden maar is niet verplicht: Retourformulier

Klachten:
 
Wij proberen alles naar tevredenheid voor u te regelen. Soms lukt het niet en heeft u een klacht. Maak deze dan alstublieft kenbaar en neem dan contact met ons op. Stuur dan een e-mail naar: automotivepartswoerden@gmail.com of neem contact op via ons contactformulier
Wij zullen zo snel mogelijk proberen met u uw klacht op te lossen.

Garantie:

Op alle producten met uitzondering van gebruikte producten zit een garantie van 1 jaar tenzij anders vermeld.

Uitgesloten van garantie:

  • Gebroken of beschadigde producten
  • Schade als gevolg van ondeugdelijk gebruik
  • Vocht- of waterschade
  • Val- of stootschade
  • Geen aankoopfactuur
  • Doorverkoop aan derden
  • Beschadigde artikelen

Defect bij ontvangst:

Indien uw product direct bij ontvangst niet goed functioneert, neem dan contact op met ons. Als wij het defect kunnen bevestigen, ontvangt u in de meeste gevallen een nieuw exemplaar. Let op! Bij het retour zenden van een artikel dat al bij ontvangst niet goed of niet functioneert, gelieve de originele verpakking in zo goed mogelijke staat en compleet meezenden.

Stappenplan garantie en defecten:

Wilt u gebruik maken van uw garantie? Dan vragen wij u het volgende stappenplan aan te houden. Zo kunnen wij uw retour zo soepel mogelijk afhandelen.

  1. Meld bij onze Klantenservice dat u een artikel retour wilt sturen.
  2. Wanneer u het artikel ter reparatie retour stuurt volg dan onderstaande instructies:
    • Alstublieft ALTIJD een een duidelijke klachtomschrijving bijvoegen
    • Vermeld ALTIJD uw volledige persoonsgegevens zoals adres, telefoonnummer en e-mailadres
    • Voeg een kopie factuur/aankoopbon en indien bijgeleverd de originele garantiekaart toe
    • Verpak het artikel goed zodat er geen transportschade kan ontstaan
    • Wij adviseren uw artikel met "track&trace" op te sturen
    • Na ontvangst van uw zending, sturen wij een ontvangstbevestiging via e-mail
  3. Wij onderzoeken uw klacht en stellen zo snel mogelijk een oplossing voor.

Kosten verzenden garantie:

  • De kosten voor het opsturen van een artikel voor garantie zijn voor uw rekening.
Betaling:

U kunt bij ons op verschillende manieren betalen:

Via de website:

  • iDeal (als u internetbankiert bij ABN-Amro, Rabobank, ING Bank, Fortis, SNS bank, etc.)
  • MrCash (voor internetbankieren in Belgie)
  • Vooruitbetaling
  • Paypal


 
 
Heb je vragen?

Heb je vragen?

Stuur ons een Whatsapp op 0657338059 of een email.